Herinneringen aan Gustaaf.
Gustaaf en Marie-Jeanne waren van bij het begin lid van Rozenvrienden. Ze misten haast geen enkele activiteit tot het einde van de zomer van 2025. Door hun positieve houding waren ze een heel aangenaam gezelschap. Ze deelden graag hun ervaringen zowel over planten, mooie tuinen en kunst en cultuur. Gustaaf was een minzaam man die genoot van het gezelschap van rozenvrienden.
Hij en Marie-Jeanne namen deel aan al onze meerdaagse reizen. Tijdens deze reizen maakte hij mooie reportages, waarvan we hier het beeldverslag van onze laatste reis toevoegen. Ja, soms moesten we even wachten op hem omdat hij ‘iets moois gezien had, dat hij in beeld wilde brengen’.
Ook bij hem thuis waren we welkom. Hij was bakker en zorgde voor veel taart wanneer we op bezoek kwamen om hun verzorgde tuin te zien. Telkens was het een warm onthaal.
Zo blijft Gustaaf in onze herinneringen: een minzaam man met ruime interesse die veel aandacht had voor zijn vrienden.
9 antwoorden
Dank je wel Gustaaf, voor de mooie reportage van de Normandië reis.
Je was een lieve mens en laat mooie herinneringen na.
Heel veel sterkte gewenst aan de familie.
Mooie herinneringen aan al de reizen die wij samen met jou hebben meegemaakt! Heel veel sterkte gewenst aan de Familie.
Een minzaam man zonder enige pretenties is onze vereniging ontnomen.
Fijne man steeds klaar voor een babbel altijd even vriendelijk.
Ons oprecht medeleven,altijd even vriendelijk, een lieve man. We gaan Stafke allemaal heel erg missen.Heel veel sterkte gewenst aan Marie Jeanne en de familie.T
Oprechte deelneming deelneming aan de familie,
Gustaaf ken ik al velej aren, als rozevrien, maar ook als collega fotograaf, altijd gereed voor een snapshot zowel van de rozen als voor de natuur
Vaarwel Gustaaf, we zullen jou missen. Samen met vrienden om ons heen blijf jij steeds bij ons
Beste Marie-Jeanne, dochter en schoonzoon,
Veel sterkte met het verlies van Gustaaf.
Moge de mooie herinneringen je goede moed en kracht geven.
Van Paul en Danny
Spooren-Diepvens
Wat gaan we Gustaaf ontzettend missen bij de Rozenvrienden.
Gustaaf was niet alleen een fijne rozenvriend, maar ook een geweldige fotograaf. Dankzij hem hebben we zoveel mooie herinneringen op beeld.
Marie-Jeanne, we denken aan je en wensen jou en de familie heel veel sterkte!
Jammer genoeg ben ik sinds kort bij de rozenvrienden en heb ik Gustaaf niet echt mogen leren kennen. Maar wat een krak was hij met zijn fototoestel ! één voor één bijna allemaal
wenskaarten ! Jullie maakten er ook een heel mooi eerbetoon aan Gustaaf mee!
Mijn oprechte deelneming aan zijn echtgenote en familie.
Moge hij rusten in het eeuwige licht.